17:57

här sitter jag på golvet. fast jag vet inte varför.. jag sitter och knåpar ihop ett mail till pontus. han frågar om det finns någon som jag vill att han köper till mig från USA. jag vet inte vad jag ska svara...

min ilska över carro rann av mig efter ett par timmar så jag gick med henne och PT på american apparel i hopp om att kirra våra outfits till idrottsdagen. det slutade med att jag kom hem med ett linne från monki istället som jag tänkte ha imorgon kväll. det blir säkert hur mysigt som helst!

ska fota linnet sen. fast detta har blivit lite för mycket modeblogg på sistone... till mitt och joeys stora förtret. jag ska nog satsa på lattejakten ett tag nu. ♥ kaffe

omotiverad.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0