myrgift och chokladbollar

heeej alla! jag som trodde att det skulle vara mulet idag har nästan dött av värmeslag i en stickad tröja. debatten i svenska gick fint och dagen slutade 11.20

mamma ringde. max hade blivit kallad till match så middag med honom gick i stöpet. sorg. hur som helst ska jag boka in ny middag med honom första veckan på det efterläntade lovet, saknar grabben kopiöst vid det här laget!

ny plan för kvällen: parkhäng/parkmys! och jag har skaffat... wait for it.. jordgubbar!
finlirarna och jag - det kan blir grymt bra. särskilt då joey tar med sig jacob (high five, rossi) och david skulle dra med en polare från en annan värld, hölö. hur som helst ska minst fem par converse chilla med mina finfina högtalare, fast jag säger inte var!

gusten fotade upp engångskameran, min kamera och jag återförenas imorgon... okej, ni andra tar med kameror! jag hoppas att jag kan flika in lite bilder här, det har blivit så få av dem... snyft.

aaah, det får räcka lite så för nu måste jag övertala melle att komma ikväll............

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0