olagligt roligt - som alltid

HEJ!

fanns ingen tid överhuvudtaget att gå in på datorn igår men kan ni tänka er att jag höll min tidsplan - exakt, till och med!

vad kan man säga och var ska jag börja? tack för världens bästa valborg, världens bästa vänner!

som vanligt hade vi olagligt roligt! tre ipods, ett par träskor, nio filtar och massor med glass säger kanske det mesta?
jag kan lugnt säga att igår var en av det bästa kvällarna någonsin, hope there's more to come!

fast nästa år vill jag ha sockervadd och lotter, som skippy och PT tjatade om....

carro och jag deckade strax efter att johan och skippy åkte vid 1, då hade bedårande skippy redan lyckats somna och somna om i mitt lekrum. som ett litet barn! fem timmar senare var det dags att stiga upp igen, carris skulle på tävling. jag kände redan då vid 7 att det var varmt och fint ute och om jag inte hade varit så trött hade jag satt mig där med en bok men jag gick upp och la mig igen. och sov till elva.

har just smällt i mig en stor frukost; två mackor och flingor. jag åt corn flakes för första gången på tolv år. det var rätt gott men jag började tänka på de där andra flingorna, vad heter dem? just det, frosties! de är greeeat! fast jag undrar fortfarande vad som hände med kalaspuffarna?

nu slår snart betalsningens timme, enligt min mamma. jag ska plantera blommor som tack för igår. jag hatar att plantera blommor men jag älskade gårkvällen så det är bara att bita i det inte så sura äpplet.

hoppas alla hade en bra valborg, bilder kommer senare!

Comments
Postat av: Agnes

JO men visst är det? haha. Ni verkar ju haft en "rätt okej kväll" ni med :) PUSS

2009-05-01 @ 17:56:30
URL: http://frokenstenbom.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad gör du ikväll?

2009-05-01 @ 21:04:08
Postat av: Johanna

hej anonym.. det beror kanske lite på vem du är? ;)

2009-05-01 @ 23:05:09
URL: http://cheriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0