spets och övrigt

hej suckers! hoppas att matteprovet går bra! själv kom man nyligen ur sängen.. nej, nu ska vi inte vara sådana.

jag kom på det förskräckliga att jag inte messade alex igår!!!! det blir till att ta med mjöl och socker i beredskap... jag blir mer och mer nervös inför engelska lektionen idag, även om improvisationsteater brukar lösa sig fint för mig känner jag mig extremt osäker på om det här kommer att bli så bra som det måste.

hinner inte tänka mer på det nu, sakerna är packade och jag måste kolla bussar, ta ut hunden och sminka mig innan jag smiter ur genom dörren.

btw så tycker jag om att h&m skriver "spets och övrigt" på kvittot när man köper underkläder! kolla så får ni se...

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0