if i had one wish i'd wish for three more wishes...

idag är det den tredje maj, sista dagen på långhelgen. detta innebär att jag fyller 17 om 22 dagar, tre veckor om man så vill. ojdå. och jag är så dålig på att önska mig saker..

- aprikosfärgat nagellack (snyggt till solbränna!)
- silverringar
- en ny byrå?
- pengar...

där tog det stopp...


idag blir det fika med tjejerna vid tre, vet inte var än.. förhoppningsvis hinner jag titta i lite affärer också, även fast jag verkligen inte borde!
nu ska jag snabbt städa undan här uppe, brorsan kommer hem idag! sedan blir det lite mer... trädgårdsarbete innan jag måste åka! man måste ju förtjäna fika och den här helgen har jag gått ner ett kilo.

får jag tillägga att jag hatar "nya" youtube?

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0