onödiga känslospel har jag aldrig lyckats klura ut

jag borde kanske bli sådär mystisk? det är nog det jag är sämst på.. jag är inte sådär beräknande när det gäller saker som att tillexempel vänta med att svara på sms för att inte verka för tillgänglig. jag har aldrig varit bra på sådant.. förmodligen för att jag inte tänker så långt.

dessutom är det inte så roligt med hela "svårflörtad-spelet". eller, det kanske är bättre, om man gör rätt. fast egentligen borde man väl bara kunna säga precis som det är? hur enkel vore inte världen då? jag är trött på spel. fast å andra sidan är den en bra mur så att man inte gör något dumt.......... vilket jag aldrig - sällan - ibland - ofta gör.

..fast, jag kanske tänker helt fel. för mitt sätt har aldrig - sällan - ibland - oftast inte lönat sig. hmm. känslor är kluriga saker. det är ett litet virrvarr inuti mig just nu.  

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0