seventeen

ojoj. hej 17!

dagen spenderades på kärsön med klasskamp! inte nog med att vi blev bästa ettan, delad första plats kom vi på också!
underbart väder, årets första dopp med racer och skippy samt t-shirtbränna. kunde knappast bli bättre?

eller, jo!
1. min väska med nämnda innehåll finns i visby!!! JA! och jag får tillbaka den på lördag då vår grannes dotter och hennes man kommer hem därifrån! lycka. och lättnad.
2. supergod och härlig middag med familjen på vapiano i gamla stan. hade kvällen till ära på mig min födelsedagspresent till mig själv; klänningen från h&m som jag köpte med frida för 5 månader sedan.
3. superfina presenter! örhängen, böcker, linne från monki och wait for it.... bärbara högtalare! parkhäng mycket snart någon?
4. jag har underbara vänner. helt underbara! tack för alla sms- och facebook-gratulationer, jag har inte riktigt råd att svara på sms men jag uppskattar att ni kom ihåg mig!!! sedan är det ju de i klassen. åh, var ska jag börja? kanske vid att de sjöng 'ja må hon leva' för mig inför hela skolan? jag blev extremt överraskad och förvånad och så himla glad! i present fick jag världens finaste ring, min stil verkligen och inte nog med att de köper världens finaste ring som jag aldrig vill ta av mig, imorgon måste jag lämna ifrån mig den för att de ska gravera in den första bokstaven i deras namn!!!! gud, vad jag tycker om er!!!!!

special thanks to the guys, ni är grymma och hittar på bästa skämten! fast, gusten... jag är lite orolig över bilderna du tog med engångskameran.....

och tack till elias, som jag tvivlar läser detta, för spotify! hjärta till dig!

ska strax ta en promenad med david. han har ju skaffat en present till mig den lilla knasbollen.

Comments
Postat av: chris

1. :D

2. :D

3. :D

4. :D

det andra. :D

2009-05-25 @ 21:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0