jag och min sambo

sedan jag kom hem vid tre har jag suttit och pluggat oavbrutet, gick inte in på internet förrän nu. jag sa ju att johan är bra för min pluggsituation! jag är däremot inte riktigt klar ännu men my roomie sitter och pratar med racer så jag får vänta till efter maten innan han hjälper mig att bli klar. bra att han är så underbart intellektuell.

mitt möte gick bra också, det var rätt jobbigt men det är det ju i alla fall. nu blir det lite bilder, jag sa ju att jag tänkte knäppa lite med kameran. och så vill jag säga hej till agnes, du är söt.


odenplan badade i sol och vatten vid lunchtid.

alltid lika trevligt.

min sambo ♥




om jag får bestämma ska jag och johan laga middag nu.

Comments
Postat av: Agnes

HEJ JOHANNA <3

2009-05-16 @ 01:21:02
URL: http://frokenstenbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0