"Det här är i så fall en väldigt konstig film"

Helgen vad rätt grym! Detta är vad jag har gjort:

- fixat en överraskningsfest för Carro som fyllde 17. Awesome.
- blivit stucken under foten av en geting på ovan nämnda fest. Ajajaj, men är det sommartema så är det.
- givit Johan en vinylspelare. Jag ska få en röd termos.
- sytt fyra gardiner.
- fått besked om en oexponerad film. Därav fått hjärtat krossat en aning.
- promenerat i Observatorielunden.

Jag älskar Observatorielunden. Får jag bara välja en plats i Stockholm som jag tycker bäst om är den nog mitt val. Observatorielunden har allt. Jag menar, bara namnet är ju underbart. Och dessutom är det vackrast på hösten. Se själva.

Ny måndag imorgon. Sleep tight!

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0