Snap out of it

Hej världen. Jag har varit för upptagen av att.. sova och liknande för att uppdatera, haha. Imorgon är lovet slut och dessvärre känns det inte som om jag uppnått någonting viktigt överhuvudtaget men det är kanske inte sant. Idag tog jag igen förlorad sömn och sov till klockan två på eftermiddagen, det har aldrig hänt förut! Känner att det nog är dags att ta hand om mig själv på riktigt så imorgon ska jag till gymmet innan skolan. Hoppsan. Vi får se hur länge det håller i sig, sockersuget känns redan nu, haha och det är väl drygt 600 kalorier i en latte?????
Bilder från i fredags:
Jag och James Bond aka Racer.
Fanny var där!
Fina Jacob hade förfest.
Datorn är seg så det får helt enkelt duga såhär. Nu är jag trött och vill sova.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0