Bon matin!

God morgon! Här sitter jag och äter frukost och ska inte åka till skolan förrän om en timme! Nu har jag nog varit duktig och satt klockan på för lite sömn, tänker ni men nehej, jag har gått upp i extra god tid för att hinna äta frukost! Så nu sitter jag här, bussen går om en timme och jag äter frukost. Jag älskar att ha gott om tid. Det viktiga är att inte slösa bort den. Då undrar ni kanske varför jag sitter här, haHAHahah. Nej, jag är lite trött fortfarande. Tack och lov för kaffe.

Jag kommer inte ihåg senast jag drack en latte!!!!!!11!! Fruktansvärt, fruktansvärt, om min ekonomi tillät mig skulle jag rusa och köpa en nu på momangen. Men det går inte.

Ekonomiprovet skall skrivas imorgon, could I be more nervous!? (Vickis skulle tycka att det där var himla roligt.)
Just nu lyssnar jag på min Spotifylista som heter Knark. Ni kan få den av mig! OBS! Det är väldigt deppigt knark...


Nu har jag ätit frukost i en halvtimme. Underbart! Hälsa på här mina vänner!

Comments
Postat av: Viktoria

du har rätt, jag tycker det var förbannat roligt :D

2009-11-25 @ 15:22:10
URL: http://svenssonsflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0