It is what it is

Nu har jag varit passiv! Men det har varit så mycket.. Jag stannade hemma idag, var så fruktansvärt trött och tänkte att jag skulle få mer gjort hemma än i skolan. So true, har gjort en hel drös med franska.

Helgen var himla fin. Fredagen spenderades återigen i Västerhaninge hos Carro; bra musik, sköna människor, okristligt lite sömn. Åkte därifrån på lördagen för att träffa släkten och sedan kom Italien-Gustav förbi på middag, supermysigt. Söndagen... ja... Den dumma filmanalysen hängde väl över alla som ett ondskefullt åskmoln men jag blev klar innan deadline. Toupérade håret för att inte bli tokig. Det kanske redan är för sent dock...

Nu vill Issie gå ut och jag vill ha mer te. Glöm inte att kika in på En röd termos! Jag måste fixa designen på det här stället...

cravings.

Comments
Postat av: amanda

vilken jättefin bild på dig!

2009-11-30 @ 19:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0