Studiekväll

Jag är frustrerad. Ekonomiprovet kommer kanske inte att gå strålande. Usch och fy. En dag kvar. I övrigt har dagen varit riktigt bra, den har mest bestått av bussturer och är inte det alltid kul så säg? Jag håller på att återfå min ork att göra saker. Jag hoppas på att återse min Joint-glöd snart.
Onsdag: panikplugg, panikplugg, panikplugg! Och så ska mamma betala ett par nya ögonbryn. Hah.
Torsdag: ekonomiprov! Samiboy kommer på middag. Mahah.
Fredag: Skridskor i Kungsträdgården, fy tusan vad mysigt och nice!
Lördag: Jag+två små monster+en massa timmar=kojbygge och pengar.
Söndag: Fotografera? Den som lever får se.
Så. Nu vet ni. Tack och lov för det!

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0