Parenteser



Jag har blivit en passiv/aggressiv bloggare. Inte okej. Bot och bättring utlovas återigen. Helgen bestod av artonårsfirande av Johan här i Syndens näste i fredagskväll, filmmys med familjen och 2012 (freaky film) och myspyssöndag i högklass med Amanda!

Vi satt på Espresso House (var annars?), jag hade inbakad fläta och min kofta utochin (fråga inte hur det gick till för jag vill inte berätta, mahah) och amanda var finfinarefinast som alltid. Jag drack latte och hon drack te. Och jag kände mig hemma. Det kändes så hemvant. Älskar det. Älskar Amanda.

Vi pratade om drama. Och dramatik. Hahah, jag pratade om drama och dramatik, Amanda höjde, böjde och rynkade på ögonbrynen. Allt fick ändå en positiv glans och drama är bra, fast jag börjar tröttna. Amanda pratade om resor, Pete, struligt med skolan. Vi skrattade en massa också. Som vanligt. Återigen, vi ses för sällan.


Comments
Postat av: amanda

du är allt bra underbar johanna! tack för igår

2010-01-25 @ 20:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0