Just put it out there


Jag lyckas inte riktigt plugga duktigt. Just nu kan jag inte skriva noveller heller.

Jag vill ha en kaninunge.

Håller på att skaffa Skype nu. Jag vill prata med Frida.

Vi vill åka till Kläppen och jag söker jobb.

Jag saknar tiden när jag var så mycket närmre honom.

Jag tycker hemskt mycket om ballonger.

Skulle vilja åka till Paris. Bara vara där ett tag.

Jag har bara kjolar på mig för jag passar inte bra i byxor.

Idag kom min röda termos väl till pass.

Ibland saknar jag mitt långa hår. Mycket.

Det var länge sen jag sov. Men det känns som om jag nyss vaknade.

Jag vill inte ha mer vinter. Jag vill cykla.

Jag åstadkommer väldigt lite just nu.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0