22 rok, all mine, all mine...


Dag 1 som ensam. Familjen är ju i London. Jag är kvar här. Mycket, mycket behagligt kan jag meddela er!

Och eftersom jag vet att ni och intresseklubben dör av nyfikenhet och otålighet återger jag nu min dag i korthet:

Gick upp hyffsat tidigt, kring åtta-snåret, för att vinka av la familia. Låtsades gråta en skvätt bara för att de gjorde det och jag ville inte att någon skulle känna sig besvärad. skojaaaa

Ställde mig därefter och bakade bröd för första gången i tout ma vie! Hela mitt liv, alltså. Valnötsbröd, freestylade lite med receptet (som ni kan läsa här nedan) och det blev trés trés trés bien! Mycket gott, alltså.
Åt sedan frukost tillsammans med Tobias flickvän som han lämnat kvar hos oss på väg till flyget.

Insåg att jag inte alls skulle hinna duscha och så vidare, så jag klädde mig efter bästa förmåga, kastade lite rouge på kinderna och gömde mitt smutsiga hår i en boll på huvudet innan jag åkte in till stan för att hämta ut diverse tågbiljetter på Centralen. När detta var gjort mötte jag upp min underbara pojkvän för en latte i solen. Fint!

Begav mig sedan till banken men upptäckte att jag glömt mitt kontonummer hemma....... surt. Åkte hem igen och gick en långpromenad med hunden. Kom hem och lagade middag (pasta pesto med paprika och rödlök, nomnom) innan jag gav mig ut och sprang cirkus två kilometer i fina Dufnäs.

Nu är jag hemma igen och sitter ute på altanen med en smoothie, nyduschad och ren. Lyssnar på musik och ska nog sitta här en stund för att titta lite på mina noveller under utveckling. Eller så ser jag en film med hunden som gömmer sig här någonstans...

Ikväll kommer pojkarna hem och imorgon får jag ÄNTLIGEN träffa Frida som kom hem från USA igår! Amanda kommer även hit då vi bland annat ska lära oss att sätta upp tält inför P&L!

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0