A moving picture can take you back again

Världen. Här är jag, jag lever! Har spenderat de senaste dagarna i mitt tomma hus i goda vänners lag tillsammans med min man. Konstant närvaro. Love it.

Livet är awesome just nu, Frida och pojkarna har kommit hem; Racer var här igår och Fritch dök upp med sin pojke på midsommar. Mycket fina grejer!

Just nu sitter jag och Jacob ute och äter frukost, han är så snygg att jag dör hehhehhee.. Under dagen vankas det shopping på H Ö G nivå, solglasögon och väska skall införskaffas och själv ska jag inte köpa någonting...

Lite bilder från de senaste dagarna:

1. Växlande väder. 2. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3. 3. Racer kom hem från Grekland och underhöll med viktiga saker! 4. Ett gäng pussbiljetter.


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0