Hur jag hamnade i skogen på en alldeles för stor mountainbike

Nu har jag varit vaken i ungefär 20 timmar. Det börjar ta ut sin rätt, jag somnar snart! Idag är årets ljusaste dygn.

Ikväll blev det alltså kvällsdopp, middag och Spanien-Honduras hemma hos Felix med honom, Max och Pontus.

Därtill susade jag fram på en enorm mountainbike, utan kontroll över handbromsen ute i skogen för att sedan stå med Max och tveka på berget medan Felle och Poppe glatt hoppade i. Jag vill ju inte vara sämre än Felix, tänkte jag till sist och plumsade i. Max hade en annan strategi......

Såhär såg kvällen ut ungefär:

1. Att Felix är holländare råder det ingen tvekan om såhär runt VM. 2&3. Jag och två boys. 4. Den fantastiska maten!

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0