söndagsöndagsöndagsöndagsöndag

Idag hoppade jag iväg till Söder med min älskade pojkvän för att införskaffa solglasögon och dylikt. Han är fin och dagen var fin. Nu sitter jag här ensam och tittar på The persuit of happyness. Hjärtskärande fin film, verkligen!


12.00 Jacob införskaffar dessa. Han är galet stilig, min man.
12.30 Zinkensdamms fina tunnelbanestation för att besöka...

...Denna! Underbar affär, så perfekt!
13.30 köpte glass, choklad och lakrits, den bästa kombon!!!!!!!!!!!å1
14.00 Vi gick runt i småbutiker och fantiserade om att bo tillsammans här...
...här...
...och här.

Sedan införskaffade vi en tygpåse till min makalösa man och därefter sa vi hejdå i en halvtimme eftersom jag ska iväg. Det var jobbigt...

Ja, det var nog den dagen!

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0