Jag tänker vara barbent!

Mahah, enligt vaderkanalen.se är det arton grader ute och jag ska träffa nicole om en timme. Jag tänker inte ha strumpbyxor på mig. Det är den 13e maj och jag tänker leva därefter. Sådetså.

Vaknade för ett par timmar sedan av att Jacob ringde från Hamburg. Saknar honom litegrann.

Nu ska jag städa, klä på mig och FIXA MIG FÖR JAG SER HEMSK UT innan jag ska gå upp till Ektorp och möta Nicci. Jag saknar den tjejen massor. En rejäl catch-up är det hög tid för, minst sagt.

Nu har jag bråttom, vad har hänt med mig? Slänger in en bild på...
Min tekopp, säng och dator. Fint, typ. Jag ska sno tillbaka min kamera från mina päron tills ikväll. Tjejmiddag @ Lindas plaaaace, taggtagg!


Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0