Jaha. Onsdag/fredag

Hej. Jag sitter ute och pluggar, det blåser men jag bryr mig inte nanana. Min fina pojkvän har just landat i Hamburg och en hel helg av skoj väntar förhoppningsvis. Ska bara skriva klart två arbeten nu... 

Jag vaknade kvart över fem och det var så ljust ute att jag trodde att det var mycket senare än så. Ganska fint  på något sätt.

Helgen kommer bli finfin. Upplägg hittills:

Torsdagkväll: tjejmiddag hos Linds.
Fredagdag: shopping med Racer och Aleval.
Fredagkväll: grillning chez moi.
Lördagdag: hänga med älskade Aleval.
Lördagkväll: fest hos ovan nämnda Aleval.
Söndag: plugg/hemmachill.

Och nu måste jag städa. Igen. Nästa gång mina fina föräldrar åker bort tänker jag inte lyfta ett enda finger till städningen för de märker ändå inte det. Spelar ingen roll. Någonsin.

Mlamlamla.

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0