En söndag i maj

HEJ

DET ÄR MAJ NU MINA GLADA FISKAR! Nu börjar allt bli kul! Och en annan blir arton om tjugotre dagar, sweeet. . .

Idag har jag städat och städat och städat. Just det, jag har städat också! Jag har inte njutit av vädret... Nu är jag trött så jag drar en dagens bara för att uppdatera. känner mig töntig. Mahah..

Dagens bästa: rött nagellack och mitt rum,
tråkigaste: min garderob är vanvettigt tom...
mat: alldeles för lite/tevemiddag med pastaaaaaaa
hemskaste: pappa fick en telefonräkning på 3 lax. ouuuups!
finaste: Jacob. fin helt enkelt.

Jag har dessutom möblat här! Möblera om ska man göra med jämna mellanrum tycker jag, det är delvis därför städningen tog sådan tid. Säg hej till min boning.


Detta är mitt nya perspektiv. Tyvärr var jag för lat för att masa mig ur sängen men den står precis där jag alltid velat att den ska stå! FINT

Helgen i allmänhet var faktiskt galet soft; valborg med de finaste vännerna en flicka kan ha (på riktigt alltså, fy tusan vad fina de är!), mysdag med lakrits-/chokladglass (världens bästa glasscombo, FOR REAL) plus Nowhere boy med en fin pojke. Sedan tjänade jag lite kosing igårkväll, allt genom att spendera ett par timmar med två änglar som knappt räcker mig till midjan. fint.

Comments
Postat av: amanda

åhhh har du sett nowhere boy!! var den så underbar som man hoppas?? puss

2010-05-03 @ 11:55:24
Postat av: Joint.

jag tyckte mer om den än jacob men den var inte riktigt som man trodde.. dock helt klart sevärd, alla tiders! :D kan slänga in ett litet omdöme.. ;) <3

2010-05-03 @ 13:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0