Koppar och sånt

Hmm. Veckan hittills har varit rätt fin, jag kommer inte ihåg måndag, i tisdags grät jag en skvätt över att teaterkursen avslutades och igår var en väldigt fin dag med Charles. Efter skolan begav vi oss ut på koppshopping, det råkar ju nämligen vara så att jag är heltokig i koppar och Charles verkar besluten att stanna kvar så länge att han kände ett behov efter en egen kopp i mitt hus.

Så vi koppshoppade. Och hittade en mörkblå kopp till honom. Och eftersom han är galaxens finaste kanske så köpte han en kopp till mig som jag blev lite smått galet kär i! Den är ganska liten och ganska perfekt fint blå och står i mitt rum nu. Min Jacob-kopp.


Så ser den ut. Ringen ligger där för att visa hur liten den är. Så fin.

Min fina pojke flyttar in hit ett tag imorgon också. Mina päron åker ju till Prag och Paris över helgen så medan de är borta svimmar jag av avund men får tillfälle att leka sambo med Charles. Mahah.

Imorgon är det nationella i engelska så jag ska nog lägga mig i sängen. Somna. Sova. Stiga upp. LE.

(som en helt orelevant parentes vill jag bara säga att jag är utled på falskspel. så himla vidrigt. get real or get out.)

Comments

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0